24 lutego 2013

madzia78443Blue

Przed - Stylizacja prosta, ale śliczna. Dobre połączenie torebki i butów. Zmieniłabym jedynie bransoletkę, bo złoty nie za bardzo tutaj pasuje. Poza tym całkiem nieźle. Oby tak dalej! ;)
Po - Hmm... No chyba jednak tym razem nie udało mi się zrobić lepszej stylizacje niż było 'przed'. Na początku połączyłam bluzkę i spodnie, ponieważ stwierdziłam, że różowe elementy na bluzce dobrze współgrają ze spodniami. Do reszty już nie byłam aż tak bardzo przekonana, no ale jest jak jest.


Przed - Zazwyczaj nie jest za przypinaniem dodatków do włosów, ale w tym przypadku ta kokardka wygląda całkiem ładnie. Mogłaś zrobić jaśniejszy kolor brwi i nie tak żółte policzki. Powieki też są pomalowano nieco za wysoko, ale kolor może być.
Po - Zmieniłam kolor włosów. Teraz pasuje do brwi. Nadal mi nie pasują te żółte policzki. Powieki pomalowane są trochę delikatniej. Przydałyby się jakieś czarne kolczyki koraliki - nie wiszące! :)

Brak komentarzy: