11 grudnia 2012

Ashley-AgaOlsen

Przed - Ja się pytam: co tu robi ta torba?! Nie dość, że źle wygląda pod względem ułożenia (źle się układa z tym swetrem), to jeszcze te złote elementy nie kontrastują z resztą stroju. Brąz jest nawet ok, ale te złocenia.. ughh. Po za tym chyba nie mam żadnych 'ale'. 
Po - Stylizacja w kolorach bardziej zbliżonych do siebie. Kolor butów pasuje do kapelusza. Dodałam skarpetki, bo jakoś tak goło było. Udało mi się też stylizacje dopasować do bransoletki założonej w salonie piękności. ;)

Przed - Kolejna 'rozjechana twarz'. Za bardzo podłużna jak dla mnie. No ale to kwestia gustu. Nie pasuje mi też ten kolczyk kolo ust. Poza tym jest w miarę ok.
Po - Twarz dollki wygląda teraz bardziej naturalnie. Do pomalowania powiek użyłam troszkę cieniu czarnego i pomarańczowego, a na to położyłam trochę białego. Użyłam też oczywiście tuszu oraz kredki czarnej i białej. Policzki lekko pomalowałam, ale nie jest to chyba za bardzo widoczne. Na ustach jest trochę błyszczyku. Jak widać, założyłam też sztuczne rzęsy, przez co oczy bardziej przyciągają uwagę.

2 komentarze:

jm pisze...

Dziękuję za metamorfozę. Każdy ma inny gust. Ale o gustach się nie dyskutuje. Dziękuję jeszcze raz.

AvrilRamona13 pisze...

c :